Å jobbe seg ut av komfortsonen!

Akkurat nå har jeg sittet et par timer ved datamaskinen min her hjemme, og jeg jobber med markedsføring og salg! Og jeg selger ikke inn hva som helst! Jeg forsøker å selge inn meg selv! Da er jeg virkelig utenfor komfortsonen min! Jeg fronter egen blogg og mitt eget firma! Det er spennende og kjempegøy! Men det er samtidig skummelt og nervepirrende! For jeg må virkelig ta frem gamle kunstner fra min salgserfaring, og jeg må snakke meg selv opp! Det er i hvert fall super god mental trening! Jeg jobber jo for å få opp egen selvtillit, så dette er en god treningsøvelse! Men nå har jeg bestemt meg for å satse skikkelig på blogg og firma! Jeg kan jobbe hjemmefra, og det er ideelt for min familie! Da er jeg tilstede her hjemme, og kan likevel jobbe! Så nå kaster jeg meg ut i ukjent farvann!

Det er så spennende, og jeg gleder meg veldig til å møte nye mennesker gjennom jobben min! Jeg har gode mennesker i ryggen, som oppmuntrer meg og hjelper meg videre! Så nå gleder jeg meg til å virkelig bruke alle mine evner og talent! For jeg vet jeg kan få dette til! Målet er ikke å bli rik, men å klare seg greit! Så får fremtiden se hva jeg klarer å få til fremover! Jeg er skikkelig motivert for å komme meg videre! Og jeg håper virkelig Dere kan hjelpe meg videre! Så tusen takk til alle som deler mine innlegg, slik får jeg nye lesere! Det er kjempekjekt å se! Lesertallene mine øker jevnt og trutt! Flott hvis vi sammen gjør en ekstra innsats fremover! 

Foran oss ligger uante muligheter! Vi kan alle sammen oppnå mye mer enn vi tror! Det gjelder å tørre! Det gjelder å ikke være redd for hva andre tenker og mener! Jeg vet at mange er skeptiske til mine ideer, og det får de bare være! Det motiverer meg egentlig bare enda mer til å få ting til! Så nå er jeg fast bestemt på å jobbe aktivt for eget firma og blogg! Ta gjerne kontakt dersom dere har ideer eller ønsker et samarbeid! Sammen kan vi få til masse spennende!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg