Følg meg på Instagram!!

Nå er det fullt fokus på sosiale medier! Følg meg veldig gjerne på Instragram, hvor jeg heter Wenchel77, og jeg poster bilder fra min hverdag! Etterhvert kommer det kanskje noen spennende konkurranser der?? Jeg jobber med masse spennende planer! Og dere skal få henge med hvis dere har lyst! Jeg håper på flere lesere på bloggen min, og flere følgere på Instagram😜😜

Det er moro med sosiale medier , selv om man må være bevisst på hva man legger ut! Men jeg liker dem, og det er en raskt og effektiv måte å nå ut til Dere alle sammen! Følg også gjerne WeLG Foredrag sin egen You Tube kanal! Det er virkelig masse å holde styr på nå, men det er så gøy! Det er så spennende å satse! Tenk at jeg våger å kaste meg ut i den store verden! Jeg føler meg virkelig bra for tiden, og det gjør godt for meg å se at man er villig til å satse på meg! Hvor mange følgere kan jeg klare å få??

Kan vi ta en skikkelig dugnad? Hjelper Dere meg videre? Dette blir gøy!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg