Livet er en merkelig reise!

Det har skjedd masse rart i livet mitt. Jeg har solide oppturer, og en del nedturer! Jeg har opplevd gleder og sorger. Jeg har gjort meg mange erfaringer. Det er så rart å se litt tilbake på min egen ferd. Ikke for å se på detaljene, men for å se litt på det store bildet. Se på hva som har skjedd. Se på hvordan jeg har forandret meg både på utsiden og innsiden! Det har skjedd masse, og jeg har virkelig endret meg veldig. Men jeg mener at det er blitt positive endringer! Jeg er så utrolig mye sterkere enn jeg var tidligere! Både fysisk og mentalt! Jeg står med ryggen rak, og tar nye utfordringer som kommer på min vei! Det er deilig å kunne kjenne på en god selvfølelse! Være trygg på egne valg, og hvordan man ønsker å leve livet sitt! Men jeg styrer ikke verden, så det hender jeg går på noen smeller innimellom! Det gjør vi alle sammen! Men jeg klarer å reise meg igjen etterpå, og det er en god følelse!

Livet går i hvert fall fremover, og jeg har en god følelse! For jeg kjenner at jeg er nysgjerrig! Jeg lurer på hva som kommer bak neste sving! Jeg satser på en god fremtid for meg og min familie! Det er viktig å ha en positiv holdning, selv om noen dager vil bli mørkere enn andre! Jeg kommer til å gå noen harde motbakker, men jeg kommer til å nå toppen! For vi er heldigvis i stand til å starte med blanke ark hver eneste dag! Vi får en ny sjanse til å oppleve livet! Det er viktig å ta vare på de sjansene man får! Jeg håper at de neste dagene og ukene vil fortsette å være positive! For det er deilig å kjenne på energi! Det er deilig å ha litt overskudd! Deilig å kunne brette opp ermene, og være klar til ny dyst! Være villig til å gi alt for en god fremtid på egne premisser! Våge å satse på egne ferdigheter, og muligheter!

Tidligere har jeg vært veldig flink til å prate meg selv ned. Og jeg har vært flink til å gi meg selv ekstra kritikk. Det trenger jeg ikke. For verden rundt meg gir meg nok av det uansett. Jeg kan heller bruke min energi på det positive, og dra meg selv oppover! Finne nye muligheter, og sjanser! Jeg gleder meg til å lage nye kapitler i eget liv!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg