Bryr jeg meg om topplistene??

Vi bloggere blir rangert etter antall lesere på bloggen vår! Og vi blir rangert på nye lister hvert døgn! For å si det slik: dersom man stresser med disse listene hver dag, så mister man retning og fokus! Ja, jeg er innom i blant for å se hvordan jeg ligger an! Og ja, jeg ønsker meg flere lesere! Det hender jeg er blant topp 100 , og det hender at jeg ikke er blant topp 200! Jeg kjører mitt eget løp, og har nok en mer voksen målgruppe ! Men jeg har mine egne mål og strategier for å nå dem!

Jeg kunne nok vært mye råere på lokke overskrifter ! Men der sliter jeg litt!  Så det får bli på min måte fremover også! Lesertallene øker sakte men sikkert! Jeg ønsker jo å ha blogg som en del av min jobb fremover, så jeg må være aktuell og  ivrig! Men jeg må være meg! Jeg er verken fitnesssdronning eller superfrue!  Jeg er ei dame på 39 som forsøker å finne en god vei gjennom livet !  Og bloggen min skal ha en viss dybde ! Det er viktig for meg, selv om jeg kommer til å gjøre ting litt annerledes etterhvert !

Kanskje jeg en vakker dag etablerer meg blant topp 50! Hvem vet? Jeg har ihvertfall bestemt meg for å satse videre på bloggen min! Og det er utrolig spennende! Jeg blir automatisk pushet ut av min egen komfortsone jevnt og trutt! Det har jeg bare godt av! Jeg utvikler meg, og blir mer selvsikker! Jeg tørr mye mer nå enn tidligere! Skulle jeg få et høyt antall lesere, så vil jeg være ydmyk og takknemlig! For da vil de virkelig følge med meg, akkurat som jeg er! Jeg kjører mitt løp fremover, så får vi ta det som det kommer!

1 kommentar
    1. Hei, bare et lite skrivetips: Du bør kutte ned bruken av utropstegn. Det virker veldig forstyrrende og mot sin hensikt. Får følelsen av at du “roper” hele tiden. I dette innlegget har du 27 utropstegn. De aller fleste, om ikke alle, burde vært byttet ut med et helt vanlig punktum.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg