Hurra for tenåring❤️❤️

I dag blir eldsteprinsen min tenåring! Jeg er så stolt av ham! Det er rart å tenke på hvordan tiden flyr avgårde! Allerede 13 år, det er helt utrolig!  Jeg gleder meg til å følge ferden hans videre i livet❤️❤️❤️Jeg poster ikke bilder av mine barn på bloggen , men en gratulasjon må til på bursdagen!

Jeg ønsker dere alle sammen en flott tirsdag! Bruk den på en positiv måte for deg og fin familie! Skap gode minner på en vanlig tirsdag! Jeg gleder meg til i ettermiddag , det blir burgere til middag i dag etter jubilantens ønske!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg