En god magefølelse!

Det er deilig å kjenne på en optimisme. Å føle at man er på riktig vei i livet. Endelig kjenne på en ro inni seg som sier at dette kommer til å ende godt til slutt. Samme hva som kommer vår vei, så skal vi alltid klare oss gjennom dagene som kommer. Jeg bor i et fint hus sammen med mine kjære. Jeg har kommet meg vel til rette i en herlig by.Jeg er i ferd med å få et lite nettverk. Og jeg utvider nettverket mitt gradvis hele tiden. Jeg blir kjent med nye mennesker, og det beriker livet mitt. Ungene har kamerater, og aktiviteter.Dagene går avgårde i en fart, og vi henger med så godt vi bare kan. Vi har jo våre utfordringer, men hverdagen går fint.

Jeg er positiv i forhold til fremtid og egen jobb. Jeg har pågangsmot, og en sterk energi.Jeg har bestemt meg, og da gjør jeg masse bra for å nå mine mål. Et lite steg om gangen fremover. Jeg svever ikke på en rosa sky, men jeg er mye gladere og sterkere enn før. Og det er så deilig å kjenne på. Jeg kjenner på en indre glede som har ligget i dvale en stund. Takknemlig og glad for nye muligheter. De skal brukes. Jeg skal nå mine mål. Det er akkurat som jeg har våknet opp litt. Noen flere brikker har kommet på plass i eget puslespill. Jeg har alltid vært motivert for jobber tidligere, og det er godt å kjenne på egen motivasjon og drivkraft for å nå frem med mine mål.

Akkurat nå så håper jeg dere kan glede dere med meg. For jeg kommer nok til å få noen smeller innimellom, men jeg kommer sterkt tilbake hver gang. Nå skal jeg forsøke å holde mest mulig fokus fremover. Så får vi ta det som dukker opp underveis!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg