P7 Klem er min favoritt!!

Endelig har jeg funnet en radiokanal som jeg liker kjempegodt! P7 Klem er helt fantastisk for meg! De spiller akkurat den musikken som jeg elsker, og som gir meg veldig gode vibber! Deilige svisker som tar meg tilbake til yngre dager!! Jeg har alltid vært veldig glad i musikk, men jeg er ganske sær! For jeg er glad i de poplåtene som kom på 80 og 90 tallet! Og det er de som spilles aller mest på P7 Klem! Nå har jeg radioen på mens jeg lager mat, eller jobber med blogg og firma! Jeg koser meg sånn at det er helt magisk! Jeg synger av full hals, i hvert fall når ungene ikke er hjemme! De blir ikke særlig happy hvis mamma tror hun er Whitney Houston et lite øyeblikk….

Jeg storkoser meg med musikken! Jeg slapper så godt av, og godfølelsen sprer seg i hele kroppen! Dette innlegget er altså ikke sponset! Jeg bare digger P/ Klem, og det tror jeg nok dere andre også vil gjøre! Og med en enkel og ny, moderne høyttaler så blir lyden veldig god! De har blant annet syv sanger på rad, og da kommer den ene hitlåten etter den andre! Da koser jeg meg skikkelig, og husarbeidet går som en lek! Kanskje glemmer jeg meg ut, og legger inn ett par dansetrinn også….

Musikk gir glede! Musikk er terapi! Musikk setter oss i god stemning, og gir oss overskudd! Hør så mye på musikk som mulig! Du blir garantert glad, og i bedre humør! Slik er i hvert fall jeg, og det tror jeg mange kjenner seg igjen i! P7 Klem er blitt min faste radiokanal! Med hjemmekontor i stuen, P7 Klem på radioen, så er arbeidsinnsatsen på topp! Prøv den du også! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg