Sterk foran vanskelig møte!

I dag skal jeg ha et veldig viktig møte. Et møte som kan ha stor påvirkning for min fremtid privat. Og da er det veldig godt at jeg kjenner meg sterk! Jeg er i bedre form enn på lenge fysisk, og mentalt har jeg en veldig god periode! Jeg har akkurat kommet hjem fra trening, og hatt meg en god dusj! Så er det litt mat i kroppen før jeg dra på ukens terapitime! Så drar jeg innover til Kristiansand! Jeg trenger å ha en mental ro i dette møtet, og jeg må være villig til å fortelle om vanskelige ting! Men jeg har forberedt meg så godt som jeg overhodet kan, og jeg føler meg klar for det som må gjøres! Noen ganger må man gjennom vonde ting for å oppnå gode resultater, og slik er det for meg i dag!

Det var utrolig deilig å få en skikkelig treningsøkt sammen med Spreg gjengen i Furulunden! Irene Skuland Reilev gav oss et flott opplegg, og jeg gav alt jeg hadde! 18 løpsintervaller på 45 sek per gang med styrkeøvelser mellom hver 2.intervall! Så nå kjenner jeg at kroppen er full av energi, og jeg er så takknemlig for at jeg har fått erfare treningens viktige rolle i mitt liv! Jeg håper nå at jeg kan få til et godt resultat av dagens møte, og er innforstått med at det er starten på en ganske lang prosess! Men med kyndig veiledning skal jeg oppnå ønsket resultat!

Jeg håper at alle sammen heier på meg, og at Dere sender meg positiv energi! Så vil jeg ønske Dere alle sammen en kjempefin dag! Håper Dere stikker innom bloggen ofte, og at dere forteller om den til venner og bekjente! Jeg blir glad for hver ny leser!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg