Når kropp og sjel trenger hvile!

Det har vært en dag med mange inntrykk på denne damen. Jeg har fått påfyll av energi gjennom treningen, men jeg har brukt opp enda mer energi på møtet i dag. Så i kveld er jeg veldig utladet og sliten. Men det har jeg lov til å kjenne på i blant. Ettermiddagen har gått fint her hjemme, men vanlige rutiner og aktiviteter! Men det var veldig godt å kunne slenge seg nedpå sofaen litt nå etter sen middag! Hver eneste gang jeg må grave frem mine vondeste minner, så blir sterke følelser aktivert og jeg må jobbe masse med meg selv! Nå skal jeg gjøre meg ferdig med alt sammen slik at fremtiden kan bli lys og god for oss alle! Det er derfor godt å kunne fylle dagene med fremtidsplaner og mål! Gjøre positive ting for meg selv og familien slik at vi har det bra i hverdagen! Det skal jeg gjøre mitt ytterste for å få til!

Men i kveld skal jeg faktisk bare kose meg så godt jeg kan med strikketøy og musikk. Forsøke å tømme hodet for tunge tanker, og ta det helt med ro! Det er en stor glede for meg å se at veldig mange har lest mine innlegg i dag! Det er en bekreftelse på at jeg holder på med de riktige tingene! Tusen takk til hver enkelt av dere. Takk for kommentarer på Facebook! Jeg håper på en god natt med søvn etter hvert! Ta godt vare på hverandre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg