Når man bare har lyst å glemme….

Så er atter en ny dag i gang her i huset. Jeg sitter rimelig redusert i morgenkåpa mi, og føler at i natt må jeg ha blitt overkjørt av en lastebil! Jeg er lemster overalt, og jeg er mentalt veldig sliten etter en søvnløs natt.Det er det verste med min post traumatiske stress diagnose. det er de fæle nettene hvor vonde tanker herjer, og drømmene blir til mareritt fra virkeligheten, Og samme hvor mye jeg forsøkte å komme vekk fra dem, så innhentet de meg igjen og igjen.Slik er det å leve med en slik diagnose, bare så dere vet det! Og akkurat i dag skulle jeg inderlig ønske at diagnosen ikke var min.Men jeg må kjempe meg gjennom det.

Heldigvis starter nå en ny dag med nye muligheter. Det er jeg veldig glad for, og jeg skal gjøre den så god som jeg bare klarer. Jeg skal trene sammen med revmatikerne, og det er alltid gøy! Vi har det så kjekt og sosialt sammen, og vi får en skikkelig treningsøkt. Ellers så er dagen fri for møter, og det er kjempedeilig for meg. Så da skal jeg jobbe med blogg og firma, og jeg skal forsøke å gi meg selv litt hvile mellom øktene.For i dag trenger jeg å ta meg inn igjen! Men humøret kommer til å være på plass om kort tid. Jeg må bare riste av meg natten først. Ønsker dere alle sammen en flott dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg