WeLG Foredrag er på Talerlisten.no!!!

Kommersiellt innhold, men ikke sponset!

Da kan jeg stolt fortelle Dere alle sammen at WeLG Foredrag har inngått samarbeid med Talerlisten.no! Det er stort for meg å få lov til å være på Talelisten AS sin portal som foredragsholder. Talelisten AS formidler foredragsholdere til konferanser og arrangementer i hele landet. Det er den første portalen i Norge hvor du enkelt kan finne foredragsholdere til dine tema, få vite pris og lese vurderinger av foredragsholderens prestasjoner! 

Jeg er utrolig takknemlig for at jeg fikk være med i denne portalen sammen med en mengde profilerte og profesjonelle foredragsholdere. Det er en tillitserklæring til meg, og jeg gleder meg til å samarbeide med Talerlisten.no! Så nå håper jeg at dere sjekker ut Talelisten.no, og ser på min profil! 

Ønsker alle sammen en god helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg