Et steg om gangen!

Noen prosesser i livet tar veldig lang tid. Andre derimot tar vesentlig kortere tid. Slik er det bare. Jeg er i gang med flere prosesser på en gang. Noen prosesser er veldig kjekke og spennende. Men andre er derimot tøffe og smertefulle. Men så lenge jeg tar et steg om gangen så klarer jeg meg fint gjennom både det gode og det vonde. Alt sammen fører meg videre inn i et godt liv. Og jeg er sikker på at jeg vil føle meg bra når alt dette er over. Det er godt å kjenne seg sterk nok til å gjennomføre det som behøves. Ta et møte om gangen, gjennomføre det bra, og bearbeide det på en god måte etterpå. Da kommer man et steg videre i alle prosesser. Det kan faktisk være en fordel at noen prosesser tar litt lang tid. For man skal evaluere og bearbeide mange inntrykk underveis. Og så kommer man så mye sterkere ut i etterkant.

Jeg kom over en stor og privat milepæl i formiddag. Det vil ta lang tid før den prosessen er over, men det gjør ingenting. For jeg er endelig kommet i gang. Nå tar jeg steg for steg videre. Og selv om jeg kjenner det godt i magen, så er jeg sterk. Det går fint med meg. Jeg har også hatt noen koselig timer med sosial prat i dag, og det var veldig koselig. Treffe andre voksne mennesker, prate og spise lunsj sammen. Det er en deilig tirsdag i min verden. Jeg er glad for nye bekjentskaper. Glad for å få nye impulser, og de hjelper meg til å skape et nytt nettverk rundt meg. Kjekt å ha nye ansikter som man kan hilse på i butikken, og slå av en liten prat med! Nå satser jeg på en rolig ettermiddag her hjemme. Skal bli godt å lande litt i godstolen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg