Glad for at jeg er en voksen blogger!

Jeg er sannelig glad for at jeg er voksen. Jeg er glad for at jeg har ballast til å tåle all den dritten som blir sendt til meg daglig. Det er ufattelig hvordan nett troll sitter bak sin skjerm, og slenger med leppa. Mener mye om meg som de umulig har kjennskap til. Og det som er mest idiotisk av alt, det er at de gidder å fortsette å lese min blogg selv om de synes den er så hinsides dårlig. Jeg kan ikke bli trist over det en gang. For det blir for dumt. Jeg gidder ikke å la det henge seg fast ved meg. For det blir så til de grader idiotisk. Men det jeg tenker på er hvordan det er for unge gutter og jenter som blogger. Unge mennesker som kan bli ødelagt av å få slike kommentarer hver eneste dag. 

Vi som blogger velger selv å gjøre det. Og ja, vi har valgt å ha en stemme utad. Men det betyr ikke at andre mennesker har lov til å sjikanere oss. Tydeligvis tror endel mennesker at det er helt ok å spre dritt om andre. Det er det ikke. Det er feigt og respektløst. Jeg tenker at dere som sitter der ute, og kaster dere over tastaturet for å sende dritt til meg, dere må ha for lite å gjøre i eget liv. For dere bør snart innse at jeg publiserer ikke slike innlegg på min blogg. Og jeg tar egne valg i livet uten å ta hensyn til hva dere nett troll burde mene! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg