Frihet❤️❤️

Da jeg kom hit til Mandal kjente jeg endelig på en deilig frihetsfølelse! Jeg gruet meg ikke til å gå på butikken! Jeg gruet meg ikke til å gå på amfiet. Jeg kunne vandre rundt, smile og hilse på folk uten å kjenne på angsten som kom krypende. Og jeg kjenner på den friheten mer og mer! Friheten til å være meg selv akkurat slik som jeg faktisk er. Bare være meg selv uten masken på! Det er så deilig å kjenne på! Jeg nyter å bo her på Sørlandet uannsett årstid. Jeg takler snø og kulde om vinteren, og nydelig sol og varme om sommeren. Jeg nyter naturen, og er mer utendørs en noe gang! Det er så godt å få nye impulser.

Å starte på nytt er en viktig mulighet som jeg er glad for at jeg benyttet meg av. Å finne seg selv er en flott opplevelse! Å bli kjent med nye sider av seg selv, og faktisk våge å slippe dem til. Jeg gleder meg veldig til å fortsette livet mitt her i Mandal! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg