Klar for en hektisk uke!

Da er vi jammen meg i gang med atter en ny uke her i huset. Barna er sendt på skolen, klesvasken er kommet på snoren til tørk, ny maskin er i gang med kok vask og jeg er klar i treningstøyet! Det er klart for ukens PT time sammen med Irene Skuland Reilev nå i formiddag! Det er en herlig start på treningsuken. Gleder meg veldig til å komme meg ut på trening igjen etter en helg med sosialt og god mat. Jeg har mange avtaler denne uken, og jeg er glad for at jeg er i fin form og full av energi. Her må der tas i bruk både følelser og intelligens i løpet av uken. Noe blir kjekt og enkelt, mens andre avtaler blir tyngre å komme seg gjennom. Slik er livet. Og livet er godt.

Det er viktig å starte ny uke med blanke ark, og gode forventninger. Være positiv til alt som skal skje, og gi alt og alle en sjanse. Ta en dag om gangen, gjennomføre med så god stil som mulig, og så gå videre fremover. Da kommer man seg gjennom det aller meste. Jeg håper at dere alle sammen får en flott uke! Håper at dere følger meg her på bloggen. Ønsker dere en flott mandag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg