Jeg skal lære å hekle!

Jeg lurer på hva som skjer med meg egentlig! Jeg har de siste årene lært meg å strikke, og med god hjelp har jeg fullført endel gensere. Det har vært gøy! Nå har jeg faktisk bestemt meg for å lære å hekle, og jeg skal i gang med prosjektet i kveld! Nå skal jeg få tak i både garn og heklenål. Jeg skal hekle bestemor ruter, og har sett på videoer for å lære meg teknikken. Jeg har aldri prøvd det før, men nå har jeg lyst til å gjøre et forsøk! Jeg var ikke interessert i slikt før, men nå elsker jeg å lage ting selv. Rart hvordan jeg får nye kreative interesser! Det skal bli spennende å se hvordan det går. Jeg får prøve og feile litt! Jeg liker å utfordre meg selv på nye ting. Jeg satser på lappeteppe dersom jeg får det til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg