Gleder meg til Stedet Aktivitetsenter!

Hver tirsdag kl 11-13.30 holder Stedet Aktivitetsenter åpent! Der kan alle som vil samles til sosial prat, drive med håndarbeid eller spille brettspill! Noen ganger har vi andre aktiviteter, og skal neste uke i gang med malekurs! Her kan absolutt alle komme, det er et nøytralt og rusfritt tilbud til alle som vil! Her har jeg blitt kjent med flotte mennesker som jeg virkelig setter pris på! Flotte samtaler, og masse latter! Vi spiser brødmat sammen,  og det er utrolig koselig! Kom gjerne innom! De holder til i leiligheten over Fretex butikken i Mandal sentrum!

Å få møte ulike mennesker er en gave! Å bli kjent med ulike personligheter er spennende! Mennesker som ofte har hatt et helt annet liv enn meg. Det er godt å lære litt av livets realiteter fra andre enn deg selv! Jeg merker at det setter eget liv i et annet perspektiv. Det er et flott tilbud, og vi er helt i starten. Blir spennende å følge dette fremover.

Jeg ønsker dere alle sammen en flott tirsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg