Hekledilla😜

Jeg må bare le litt av meg selv! Jeg har virkelig blitt hekta på hekling , og holder på med bestemorsrute nr 12! Jeg har rigget meg til i godstolen med garn og heklenål! Godt lys er viktig! Vil jo ikke innrømme at synet er ikke så skarpt! Ikke klar for briller riktig enda! Jeg glemmer meg helt bort når jeg hekler! Men det er bare bra å bruke sine kreative sider! Det gir hjernen rom for å ta det med ro! Det får tankene bort , og jeg holder fokuset på hekletøyet! Jeg har vært litt sentimental midt i all heklingen! Min kjære Farmor heklet masse, og jeg har angret mye på at jeg ikke lærte mer av hennes triks på håndarbeid og matlaging❤️❤️❤️Det er mange år siden hun gikk bort, men jeg savner henne fortsatt! Jeg var så uendelig glad i henne! Jeg husker hvordan hun stellet for oss, og laget verdens tynneste og beste pannekaker ! Jeg husker at til og med makaronien smakte mye bedre hos farmor enn hjemme! Gode minner som lever videre i hjertet mitt! Jeg sa til mine gutter at jeg håpet farmor så ned fra himmelen , og så at jeg hadde lært å hekle! Da kom det kjapt fra minstemann: hhh..hu e sikkert allerede født på ny mamma , så du e nok litt for seint ute😄😄😄😄😄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg