Når tårene bare kommer…

Akkurat nå skulle jeg vært på trening med de fineste damene i revmatikerforeningen! Jeg var i treningstøy, og har allerede vært på terapi. Jeg merket allerede i morges at i dag er jeg stresset og urolig! Angsten kommer på besøk. Så da jeg kom meg opp av stolen for å gå på trening vrengte magen seg, jeg ble uvel og tårene kom rått og brutalt! Så da ble det ikke trening på meg i dag. Jeg vet hvorfor angsten kom i dag. En travel uke pluss viktige møter resten av denne dagen aktiverer følelser. Og jeg er sliten. Da må jeg trekke pusten litt. Nå har jeg fyr i ovnen, pledd og hekletøy! Rolig musikk på radioen fyller rommet. Det var på tide med en timeout! Akkurat nå er jeg verken sterk eller modig! Jeg er bare meg selv på godt og vondt! Dette kommer til å gå så bra. Jeg vet hvordan jeg skal ta meg inn igjen. Nå skal batterier lades noen timer, så er jeg klar for resten av dagens utfordringer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg