Det går bedre nå…

Noen ganger er det vanskelig å forutsi når det blir vanskelig for meg! Men det er heldigvis slik at jeg er blitt flink til å riste angsten fortere vekk! Noen timer med fred og ro her hjemme gjorde underverk, og jeg har taklet resten av dagen på en god måte! Det er jeg glad for!  Jeg måtte ta litt telling i dag da følelsene tok overhånd! 

Slik er det å leve med angst. Man nå noen ganger gi seg selv et pusterom, og regulere seg selv ned. Da blir det lettere å komme i kontakt med roen inni seg. Det er en prosess å lære seg å leve godt med en slik diagnose som jeg har. Men det er fullt mulig å leve godt. Jeg har hatt det travelt i det siste, så kroppen sa litt ifra til meg i dag. I morgen står kun en legetime på programmet, så det blir nok en god og rolig start på helgen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg