Gleder meg til besøk❤️

I dag er jeg så heldig! Jeg får besøk i formiddag, og det er alltid så koselig. Jeg setter stor pris på at mennesker jeg er glad i, tar seg tid til å komme innom meg når de er på Sørlandet! Jeg gleder meg veldig til god drøs og en god klem . Det betyr mye å ha kontakt med mennesker som man kan prate med om alt mulig. Jeg skal aller først på legetime. Det er alltid godt å være innom fastlegen i blant for å ordne med kropp og helse. 

Endelig er det blitt fredag. Det har vært en veldig travel uke, så jeg gleder meg veldig til fredagstacoen, og å få min kjære mann hjem! Det er alltid så deilig å få ham hjem etter en uke på jobb. Jeg savnet ham mye i løpet av uken, men det går fint! Ekstra stas å få ham hjem da❤️Det har vært litt opp og ned med formen de siste dagene, så jeg satser på en rolig helg med noen gode treningsturer! Ha en fin fredag 😍😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg