Koser meg❤️❤️❤️

For en deilig kveld! Tacoen er spist, og roen har senket seg over heimen! Min kjære er kommet hjem ettervern travel uke, og det er deilig å ha ham hjemme igjen. Denne helgen skal vi gjøre litt småting her hjemme, og gi oss selv litt tid til å samle krefter. Noen ganger må man bare ta seg tid til å hente seg inn igjen. Det er viktig å prioritere for oss begge. Ukene er så travle hver på vår kant. Nå gleder jeg meg veldig til en rolig helg.  Jeg håper at jeg får hentet meg inn litt nå, for jeg er sliten ! Ønsker dere alle sammen en flott kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg