Det snør, det snør❄️

Så har vinterens første snø kommet. Det ser ikke ut til at den blir liggende foreløpig , men det er kaldt og surt ute. Jeg er ikke så særlig glad i snø og glatte veier, så jeg håper det forsvinner igjen. Hvis det skal være snø , så vil jeg ha ganske mye snø og veldig kaldt. Da er det fint, men jeg hater slaps. Men nå er vinteren i gang, så vi får ta det som kommer. Vi har kost oss på Burger King nå i kveldingen. Greit å slippe å lage mat en gang i blant. Minstemann sover allerede, så her er det stille og fredelig. Jeg koser meg med hekletøyet. Ønsker dere alle sammen en flott kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg