Jeg har blitt sterk💪💪

Jammen har jeg blitt mye sterkere i armer og bein! Nå har jeg vært ute sammen med min kjære. Vi har måkt snø, og da vi måtte flytte fire bildekk i garasjen så klarte jeg å løfte to av dem helt alene! Min kjære bare kikket storøyd på meg der jeg lempet på bildekk som bare det! Kjempegøy å imponere ham litt! Så bar det opp i hagen for å få hagemøbler (tremøbler) inn under tak. Og jammen klarte jeg å løfte der også. Det føltes så godt å mestre disse tingene selv. Jeg har blitt veldig mye sterkere i hele kroppen, og det liker jeg veldig godt. Gøy å hjelpe min kjære ute! Jeg har aldri vært med på slike ting før jeg flyttet ned hit. Så det har vært en overgang for meg å bli vant til å være ute og jobbe. Men jeg liker å hjelpe ham slik at vi får det greit både ute og inne. Han er flink til å motivere meg, og gir meg tro på at jeg klarer ting. Jeg så innmari lekker ut med selebukse i refleksfarger, knallgrønn vinterjakke og grå ull lue. Digre hansker med for inni holdt meg god og varm. Berre lekkert😜😜

Så nå sitter jeg i godstolen med god samvittighet. Vi er godt fornøyde med egen innsats. Deilig å ha gjort nødvendige tiltak !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg