I gang med COS kurs!

Jeg gjør alt jeg kan for å ha et hjem hvor barna har det godt, og familielivet fungerer fint. Nå har jeg tatt opp igjen COS kurs som jeg fikk gjort halvveis for noen år siden. Nå skal jeg fullføre dette for å bli en enda bedre mamma. Jeg ønsker å forstå mest mulig, og gjøre mitt ytterste for å gi dem en god fremtid. Det er travle tider, men jeg prioriterer det som er viktigst for familien. Det kommer til å bli lærerikt for meg, selv om jeg har vært borti mye av det før! 

Man blir aldri utlært som foreldre. Det er stadig nye utfordringer som venter på oss hver dag. Jeg har et stort fokus på å være tilstede, og gi familien den trygghet og stabilitet som behøves. Jeg tror det er bra for alle å lære mer om barns behov for trygghet og følelser. Ingen av oss er eksperter på disse områdene fra før. En blanding av veiledning og egne erfaringer er kjempeviktig for å oppnå det man ønsket for sine nære og kjære. 

Jeg ser frem til å friske opp litt gammelt stoff, og få nye impulser i løpet av kurset. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg