Jeg gleder meg til malekurs i dag!

Denne dagen har jeg gledet meg til en lang stund. I dag begynner malekurset som jeg skal være med på. Fire tirsdager fremover skal jeg leke kunstner, og forsøke å få noen farger ned på et lerret. Som jeg gleder meg! Det er lenge siden sist jeg har gledet meg over å gjøre noe som jeg ikke er så veldig vant med. Jeg har malt litt for noen år siden, og jeg husker at jeg likte det veldig godt. Men som det ofte er, så ble det bare gjemt bort. Når jeg nå fikk muligheten til å delta på et malekurs, var jeg rask til å takke ja til den utfordringen. Jeg gleder meg til å lære noen triks av en ekte kunstner. Håper jeg ikke blir helt håpløs som elev! Jeg stiller i hvert fall med masse godt humør, og gode intensjoner. Jeg har så utrolig godt av å forsøke nye ting, og utforske verden litt mer enn tidligere. Det blir uansett spennende å se resultatet etter hvert.

I timene frem mot kurset skal jeg kose meg hjemme. Jeg fyrer i ovnen, for det var kaldt i stuen nå i morges. Jeg klarte så vidt å holde varmen i natt, men har sovet ganske godt. Vinteren er virkelig kommet til Sørlandet. Det har jo sin sjarm, men jeg hater å fryse. Jeg skal kose meg litt med hekling i morgentimene. Det er en god start på dagen! Jeg ønsker dere alle sammen en flott tirsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg