WeLG Foredrag ønsker oppdrag😄😄

Jeg har veldig lyst til å komme rundt, og holde foredrag for Dere! Jeg forteller åpent og ærlig om min historie. Jeg forteller pm min barndom som mobbeoffer. Jeg forteller om min bagasje, og hvordan jeg takler hverdagen med Post Traumatisk Stress Lidelse. Jeg forteller om hvilke verktøy jeg bruker for å ha et godt liv sammen med min familie. Jeg tørr prate åpent om hvilke utfordringer jeg har, og hvordan jeg løser dem ved fysisk aktivitet og terapi. Jeg våger å gi psykiske diagnoser et ansikt! 

Jeg får ofte høre at jeg er modig som  tørr prate om dette. Nå håper jeg Dere kan være modige, og invitere meg til Deres arrangement! Få psykisk helse på dagsorden! Ta mobbing som tema på neste fagdag eller skolemøte! Våg å prate om de nære og vanskelige temaene! Jeg prater åpent og ærlig om hvordan jeg møtte veggen i 2014! Hvilke verktøy bruker jeg for å bli så modig som jeg er i dag? Jeg er klar til å dele av min historie! Er Dere klare til å høre på? 

Ta svært gjerne kontakt på WeLG foredrag sin Facebook side, eller på [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg