Viktig prioritering ❤️❤️

I hele ettermiddag har jeg vært hjemme. Jeg har hatt en superlange og varm dusj. Jeg har gått rundt i superundertøy og strikkegenser for å holde varmen i kroppen. Hekling og fin musikk på radioen. Jeg har prioritert meg selv i noen timer. Og det var deilig. Og det var viktig. Mitt batteri må fylles opp når muligheten byr seg. Etterhvert kom ungene hjem, og alt går sin gang. 

Jeg har bestemt meg for å ta bedre vare på meg selv. Det er helt nødvendig for min fysiske og psykiske helse. Selv om jeg gjerne vil hjelpe andre, så må jeg også hjelpe meg selv. Trening skal prioriteres. Spisemønster skal på plass igjen. Jeg må få i meg nok næring i løpet av døgnet. Det må rett og slett få fokus nå. Vinteren er lang, og jeg må ta vare på kroppen min. Satser på å få god hjelp og støtte av min kjære i helgen. Håper dere har en fin kveld! Kos dere, og ta godt vare på dere selv!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg