Prosjekt oppussing😜

Da er jeg og min kjære i full gang med oppussing av eldsteprinsen sitt rom! Nå skal tak og vegger males i lyse farger etter tenåringens eget ønske! Han fikk ny skrivepult og kontorstol til fødselsdagen i oktober , så nå blir det et fint ungdomsrom når vi er ferdige i løpet av helgen! Nå er alt ryddet ut av rommet, så da nærmer det seg maling!

Jeg har ikke erfaring med oppussing, så det er deilig å ha en handyman som fikser og setter meg i arbeid! Jeg liker å jobbe sammen med ham, og blir veiledet på en kjærlig måte❤️I formiddag må jeg innom tannlegen, og fikse tanna mi! Men ellers er det oppussing som står på programmet! Ønsker dere en flott fredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg