Wenche gjør ting hun ikke kan😜


Så har jeg faktisk jobbet med maling i dag, og jeg har grunnet veggene ett strøk. Senere i kveld skal ett strøk til med grunning, før vi maler ordentlig i morgen tidlig! Blir spennende å se resultatet! Gøy å jobbe sammen med min kjære! Han er tålmodig med meg, og gir meg mestringsfølelse! 

Jeg har også vært innom tannlegen, og fikk en midlertidig fylling. Tilbake neste fredag til bedøvelse og ny og ny fylling i tanna! Godt med en god plan på det, så blir det orden på alt etterhvert !

Jeg ønsker dere en flott fredag kveld!
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg