Utslitt, men godt fornøyd!

Nå ligger jeg strekk ut på sofaen min. Jeg har vondt stort sett over hele kroppen. Jeg er fryktelig sliten. Men jeg er likevel glad og fornøyd. For inne på rommet sitter en strålende fornøyd tenåring som likte rommet sitt. Det er verd alt styret denne helgen. Og nå er alt ferdig, og  vi har fått ryddet opp alt sammen. Nå har vi fått i oss taco, og er gode og mette. Det har vært en hard dag, men v kom i mål. Nå blir det en sværtvrolig kveld på sofaen. Nå skal kroppen få hvile seg skikkelig. Det har den fortjent etter å ha mestret oppussing. Utrolig kjekt å få være med på det. Vi jobber så godt sammen. Det har vært en positiv opplevelse.

Det er ikke alle par som kan gjøre slike ting sammen. Heldigvis er jeg gift med en deilig handyman som er veldig tålmodig. Og vi har hjulpet hverandre gjennom disse dagene. Jeg setter stor pris på min kjære, og alt det han kan. Nå håper dere også får en fin lørdagskveld! Kvelden skal nytes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg