Å prioritere riktig ❤️

Denne helgen har jeg blogget kort og lite. Jeg har prioritert andre oppgaver. Jeg har prioritert riktig disse dagene. Jeg valgte å fokusere tanker og krefter på mine nærmeste her hjemme. Og jeg har samlet krefter til en ny uke. Det har vært viktig for meg å ta hensyn til egne behov. For jeg var skremmende sliten. I helgen har jeg fått gjort det jeg skulle her hjemme. Og jeg har spist godt. Tatt meg selv i nakken, og forsøkt å finne roen inni meg. 

Jeg må fortsette å passe bedre på meg selv, og egen helse. Bloggen kommer til å bli oppdatert ofte, men etter mitt tempo og ønske. Ikke fordi jeg føler at jeg må gjøre det. Min energi skal fordeles på mye rart i løpet av et døgn. Og jeg må prioritere riktig. Noen ganger glemmer jeg å puste. Jeg blir glemsom og sliten. Slik vil jeg ikke være. Derfor tar jeg grep. Jeg håper dere forstår at familien og egen helse kommer foran bloggoppdateringer. Men stille fra meg blir det ikke😜

Jeg ønsker dere alle en flott søndagskveld sammen med de som dere er glad i! Kos dere ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg