Mennesker som bryr seg❤️

I formiddag har jeg vært sammen med mennesker. Mennesker som ærlig sier i fra at de har en dårlig dag. Mennesker som gir av seg selv for å hjelpe andre. Mennesker som ekte og usminket gir meg et innblikk i deres verden, og jeg tørr dele av min. Mennesker som smiler og ler selv om dagen er tøff. Mennesker som velger å komme sammen, istedenfor å gjemme seg hjemme når dagen er tung å komme gjennom. Sammen fikk vi en koselig formiddag, og vi hjalp hverandre til å få en ganske fin dag! Det er godt å møte slike mennesker. Le litt, smile litt, tenke litt og kanskje gråte bittelitt. Bare være akkurat der som man er. 

Jeg er glad for at jeg får være en del av det. Få lov til å få nye impulser. Kjenne litt ekstra på de såre sidene av livene våre. Og kjenne på at jeg har det både trygt og godt. Livet gir oss oppturer og nedturer. Dagene kan være tunge. Men det er alltid noen som har det verre. Og hver morgen kommer en ny dag med nye muligheter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg