Mammahjertet banker hardt❤️❤️

Jeg har allerede vært våken i mange timer. Og jeg har så masse følelser. I dag er jeg på sykehus med barnet mitt. Jeg vil ikke gå i detaljer her, men det går fint. Vi skal hjem senere i dag. Likevel er mitt mammahjerte skikkelig aktivert i dag, og jeg er så sentimental. Nå kan jeg ikke gjøre annet enn å vente, og være klar til å bistå barnet mitt når det våkner igjen. 

Det er ikke lett når det er barna som må gjennom ting. Jeg har gruet meg lenge til denne dagen, men jeg er skikkelig imponert over mitt barn. Alt har til nå gått fint, og jeg er en stolt mamma. Nå må jeg fokusere på å få spist litt, og samle krefter. Glad for alle gode tanker! Gleder meg til vi er hjemme igjen !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg