Endelig hjemme igjen❤️

Da er vi kommet oss vel hjem fra sykehuset. Jeg er så uendelig stolt mamma i dag. Stolt fordi barnet mitt klarte seg utrolig bra. Og jeg er så inderlig glad for at det er over. Vi er hjemme igjen, og roen er i ferd med å senke seg! Nå skal jeg være tilstede for begge barna, og ta det helt rolig her hjemme resten av dagen. 

Vi møtte på fantastiske mennesker dom jobber på sykehuset , og vi ble så godt ivaretatt . Det var med å hjelpe oss gjennom dagen. Jeg er fullstendig utladet ,og fryktelig sliten. Men jeg er så lettet. Føler meg mange kg lettere etter dette. Nå lar jeg bloggen få fred til i morgen. Jeg må hente meg inn litt, og sørge for at mine barn har det så godt som mulig❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg