Julemusikk på radioen!

Jeg koser meg hjemme med å hekle juleduk og hører på julemusikk. P7 klem har endelig blitt julekanalen, så nå blir det masse julemusikk i stuen fremover ! Deilig å senke skuldrene, ta det helt rolig med håndarbeid. Jeg trengte det etter en solid tannbehandling med halve ansiktet bedøvd. 

Fredag er deilig, og det nærmer seg virkelig helg! Få hele familien hjem, og bare være sammen med de jeg er aller mest glad i. Det er viktige stunder for meg, og det skal bli så godt å få min kjære hjem i dag! Det blir en kort helg, men vi tar vare på de timene vi får før ny arbeidsuke starter opp for ham. 

Jeg håpet virkelig at dere har gode planer for helgen! Ta godt vare på dine nærmeste, og skap gode minner. Være rause og vis hjertevarme! Det kan bety mye mer enn du tror!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg