En pause fra angsten😜

Endelig slapp angsten taket i meg. Etter mange dager på rad med angst og uro i kroppen er det deilig å føle seg bedre i dag. Jeg har sovet godt, og ekstra lenge. Jeg merket at formen bedret seg i går ettermiddag når min kjære kom hjem. Så deilig å kjenne seg bedre. Angst er noe dritt, så jeg nyter de dagene hvor den er borte. 

Det har altså vært en blytung uke. Så nå satser jeg på bedre dager fremover. Jeg skal kose meg med forberedelser til advent og jul. Jeg skal forsøke å fylle dagene mine med ting som gjør meg glad. Gi meg selv gode grunner til å tenke positivt fremover. Jobbe med gode og konstruktive tanker i hodet mitt. Nå er det på tide å få noen gode dager.

Jeg vet at noen av dere syns jeg sliter vel mye. Fremgangen min kommer i veldig små steg. Men den er der. Jeg har likevel så mye bagasje som jeg ikke skriver om her. Og det er de tingene som er tøffest å håndtere for meg . Sånn er det bare, jeg kan ikke dele alt med dere . Men veien videre går rett vei. Håper dere har tålmodighet til å henge med på ferden❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg