Endelig fant jeg motivasjon 💪🏃

Nå er jeg veldig glad og fornøyd med egen innsats her hjemme i egen stue! Endelig fant jeg motivasjon nok til å komme meg i treningstøy , frem med matte,Corebare og strikk! Så koblet jeg på Excerto treningsprogram på TV via nettbrettet mitt! Jeg har der fullført et kondisjonsprogram på 15 minuttter, deretter to sanger kondisjonstrening med Corebare! Deretter gjennomførte jeg seks ulike styrkeøvelser ved hjelp av strikk, Corebare og egen kropp! To runder på alle øvelsene med tolv repetisjoner hver runde! For en deilig følelse! Nå tar jeg meg en dusj mens svettelukt luftes ut fra stuen min!! Nå kan jeg kose meg i kveld med god samvittighet! 

Det er ikke mye som behøves for å få en god treningsøkt uten å forlate huset. Jeg må bli mye flinkere til å trene hjemme de dagene jeg ikke kan eller orker å dra ut! Glad for at jeg forsøkte i dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg