Flinkere husmor!

Da jeg flyttet ned til min kjære i Mandal, var jeg en husmor med svært lav selvtillit. Jeg våget ikke å gjøre noe ekstraordinært på kjøkkenet. Det meste ble kjøpt halvferdig fra butikken. Frykten for å drite meg ut var svært stor. Jeg fikk god støtte av min kjære, og etter hvert har jeg gitt meg selv muligheten til å mestre ulike utfordringer på kjøkkenet. Nå bakes pizzaen hjemme med mye grovt mel. Og jeg har bakt både brød og rundstykker mange ganger. Nå nærmer det seg julebakst, så det gleder jeg meg til. Jeg forsøker ikke å bli noen superhelt på kjøkkenet, men det er kjekt å kunne mestre ting selv. Nå vil ungene ikke spise brun saus fra pose, men kun min hjemmelagede! Det er litt kjekt !

Her våger jeg å prøve. Jeg koser meg på kjøkkenet, og det er stas å få ting til. Jeg vil forsøke meg på mer fremover. Kjekt å kunne fylle fryseskapet med egenprodusert mat. Jeg har lært at det nytter å prøve. Så da gjør jeg det. Og her i huset blir det ikke krise hvis noe går skeis. Da prøver vi på nytt igjen. Vi har akkurat kost oss med hjemmelagede pizza. Det er en favoritt hos ungene, og god lørdagsmat! Ønsker dere alle sammen en flott lørdagskveld !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg