Kjærlighet lukker sår❤️

Ingenting er bedre enn å våkne i min kjære sine armer. Trygg og kjærlig. Sterk og rolig. Kjærligheten han gir meg lukker de gamle sårene jeg har. For hver dag som går, så blir jeg mer og mer hel. Å motta kjærlighet er den beste medisin som jeg kan få. Jeg nyter de dagene hvor han er her hjemme. Og når han drar  på jobb får jeg verdifull trening i å klare meg på egenhånd. 

Jeg er så glad for at han tok kontakt med meg i 2013. At han våget å bli bedre kjent med meg. At han valgte å bli med meg etter at jeg hadde fortalt om min bagasje. Det er ekte kjærlighet. Det er respekt. Det er en kjærlighet som varer. Å være med meg er ikke bare enkelt. Men sammen tar vi steg for steg videre i livet. 

Søndagen skal jeg nyte med min kjære og barna. Jeg håper at dere alle sammen får en flott søndag sammen med deres kjære! Kjærlighet er viktig. Ta godt vare på kjærligheten❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg