Fra karrierejag til delvis ufør!

Det er slettes ikke alltid alt blir som man hadde tenkt seg. Det har jeg virkelig fått erfare på kropp og sjel. Akkurat nå sorterer jeg mange tanker i hodet mitt. Kroppen har sagt i fra om at fortidens jobbkarriere ikke kan fortsette. Og det må jeg ta hensyn til. Jeg er derfor under avklaring i forhold til delvis ufør. Det er ikke så lett å godta for meg. Men jeg ønsker å finne best mulig løsning. Foredragsfirmaet står bom stille. Men jeg  gir meg ikke. Bloggen består også. 

De neste månedene blir det mye som skal avgjøres . Blir spennende å se hva jeg lander på. Jeg ønsker å kunne jobbe litt ihvertfall. Livet har gitt meg uante erfaringer. Og det er vanskelig å se for seg en fremtid som ufør. Men tiden vil vise. Kanskje dukker det opp spennende løsninger underveis !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg