En deilig formiddag❤️

I dag har jeg hatt en deilig formiddag! Jeg satte i gang meg treningen her hjemme i stuen! Først 30 minutter aerobicprogram via Internett ! Deretter gjennomførte jeg 6 ulike styrkeøvelser 2*12 repetisjoner. Deretter uttøying og en varm dusj! Kjempegod følelse i kropp og sjel! Deretter fikk jeg spist godt, og drakk massa vann. Viktig å fylle på med væske i kroppen etter en solid svette økt!

Så har jeg bakt grove rundstykker! Jeg er veldig glad i gjærbakst, og har funnet en sunn og lett oppskrift på knallgode rundstykker! Ingenting er som hjemmelagede brødvarer ! Jeg må være veldig forsiktig med hva jeg spiser på grunn av heftig allergi. Derfor liker jeg godt å bake selv. Da er jeg helt trygg på hva jeg spiser. Vil svært gjerne slippe en allergireaksjon.

Innimellom baking og steking har jeg kost meg med hekling og julemusikk! Skuldrene har vært senket, og jeg har ikke vært utenfor døren i det hele tatt i dag! Nå har minstemann kommet hjem, og rundstykkene har fått bein å gå på😜Jeg gleder meg til å ha en rolig dag her hjemme! Litt kjøring til aktivitet må til, ellers tar jeg det helt rolig! For en deilig dag❤️❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg