Effektiv morgen!

Noen ganger blir jeg overrasket over egen innsats! Og heldigvis på en positiv måte. Klokken er snaut ti over åtte. Jeg er klar i treningstøy, og stuen er gjort klar til treningsstudio. Gjærdeig til rundstykker står allerede til heving. Begge guttene er sendt på skolen. Snakk om effektiv morgen her i huset. Faktisk så er det så deilig å endelig kjenne på litt gode dager. Det har vært så tungt i det siste, så da gleder jeg meg over de gode dagene litt ekstra. Faren er bare at jeg blir litt vel ivrig. Jeg har bare så inderlig lyst til å fungere fint i hverdagen. Være en god mamma og ektefelle. Være i godt humør, og slippe alt det tunge.

De rundstykkene som jeg bakte i går, falt virkelig i smak hos guttene. Dermed er det bare å bake i vei. Sunt og godt for dem å spise disse hjemmebakte godsakene som ikke inneholder verken smør eller sukker i det hele tatt. Så derfor er jeg allerede i gang med en ny bakerunde, selv om jeg også skal rekke malekurs i formiddag. Nå skal jeg kaste meg rundt, og få kommet i gang med dagens trening her hjemme. En knallstart på uken, og det er så deilig! Jeg er stolt over egen innsats. Jeg liker å trene, og er glad for at motivasjonen min er sterk for øyeblikket.

Jeg ønsker dere alle sammen en flott tirsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg