Jeg har sagt STOPP!

Nå har jeg endelig begynt å si ordet STOPP! Jeg har de siste årene løpt beina av meg for å delta på møter med alle nødvendige etater for å få en best mulig hverdag og fremtid for min familie. Det kommer jeg fortsatt til å følge opp nøye! Men fra nå av skal jeg ikke ha noen avtaler før kl 10! Fra kl 8-10 hver morgen skal jeg ha muligheten til å komme i gang med dagen min, få trent og spist, før avtalene tar energien min fra meg! Nå er det på tide å sette grenser for egen helse sin skyld. Jeg orker ikke hardkjør fra tidlig morgen. Det er viktig å lytte til kropp og sjel. Jeg må ta bedre vare på meg selv for å bli bedre mentalt og fysisk.

Ved å gi meg selv noen timer på starten av dagen, så får jeg en god start og kan fylle på med trening som produserer god energi til resten av dagens utfordringer! Godt å tørre å sette grenser slik at man kan få det bedre med seg selv! Da blir man en bedre mamma og ektefelle ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg