Jeg nådde målet mitt for uken!

Jeg jobber stadig med å oppnå best mulig resultater i forhold til min helse både fysisk og mentalt. Det er en jobb som må gjøres hele tiden. Og jeg forsøker å bruke de verktøyene som jeg vet fungerer for akkurat meg. Jeg har satt meg mål som jeg ønsker å oppnå. Noen mål er veldig langsiktige, mens andre er små delmål underveis. Jeg har hemmelige ønsker og drømmer for fremtiden. Jeg har lyst å oppleve masse spennende, og presse meg selv mer ut av komfortsonen. Men jeg må ta viktige hensyn til egen helse. Denne uken satte jeg meg ett mål om å gjennomføre fysisk aktivitet hver dag, for så å ta fri i helgen sammen med min kjære. Det har jeg virkelig klart å gjennomføre, og jeg er veldig stolt over egen motivasjon og innsats. Jeg har hatt en god uke både når det kommer til trening, mat og søvn. Og jeg er helt overbevist om at trening hver morgen/formiddag fungerer veldig bra for meg. I dag var det tøft å komme i gang, det innrømmer jeg. Men treningsmatten og Corebare var satt frem kvelden før, og treningstøyet lå klar på badet. Så da kom jeg meg greit gjennom dagens økt.

I formiddag kjente jeg meg trøtt og sliten, så jeg unnet meg en liten tur på sofaen. Hvile og restitusjon er også viktige faktorer for en god hverdag. Jeg gleder meg nå til en helg sammen med mine kjære. Vi skal rekke litt forskjellig. Bilen skal vaskes, og julepynten skal frem. Kanskje kommer jeg meg i gang med julebaksten også. Jeg skal uansett kose meg sammen med de som jeg er så uendelig glade i. Jeg har vært flink til å gjennomføre mine mål denne uken, og da skal jeg virkelig nyte helgen. Mestring er en så god følelse som jeg tar med meg inn i helgen. Det er utrolig godt å kjenne på de gode dagene iblant. Være glad for at det går fremover, og at jeg finner glede i fysisk aktivitet. Dagene mine er jo veldig ulike. Formen forandrer seg raskt. Det følger med revmatismen. Smertene er ofte veldig store og intense. Derfor er gleden ekstra stor når man kjenner at man fungerer ganske bra. Avgjørelsen om å ha egentid mellom kl8-10 hver hverdag har virkelig vært gull verd. Jeg har fått en rolig og god start på hver dag, og hatt bedre overskudd til resten av dagen. Så det er jeg glad for at jeg iverksatte.

Jeg håper inderlig at dere alle sammen gleder dere til helgen. Jeg håper at dere får fylle den med gode opplevelser for små og store. Skap gode minner, og gi hverandre ømhet og kjærlighet. Ha en fortsatt fin fredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg