Jeg har forandret meg❤️

Det er egentlig ganske merkelig å tenke over hvordan jeg har forandret meg i løpet av de siste årene. Og hvordan livet mitt har forandret seg. Heldigvis kan jeg med hånden på hjertet si at livet har blitt så utrolig mye bedre for meg. Jeg utvikler meg, tørr prøve nye ting og opplever mestring i hverdagen! Jeg er fysisk aktiv , og liker godt å bruke kroppen min. Jeg forsøker nye utfordringer på kjøkkenet, og jeg elsker å bake. Jeg koser meg i hjemmet mitt. Jeg har senket skuldrene ned mange hakk. 

Jeg finner roen med julemusikk og hekling. Jeg liker å være sammen med mine nærmeste. Jeg kaver ikke etter så mye lenger. Kropp og sjel trenger ro for å heles. Jeg må bruke tiden fremover til å ta bedre vare på egen kropp og helse. Jeg jager ikke lenger etter de store jobbene med masse ansvar. Det viktigste er en god hverdag for meg og min familie. Min karriere blir ikke slik jeg hadde tenkt. Men det er mye viktigere å ha fokuset på de nærmeste og på egen helsesituasjon. 

Så nå skal jeg kose meg i førjulstiden. Trening vil ha en høy prioritet. Men det blir tid til baking og julekos også😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg