Jeg må ta viktige valg !

Det hender man kommer til visse punkt i livet hvor man må ta avgjørelser. Og jeg må ta viktige avgjørelser både for meg selv, men også for barna. Jeg må foreta valg, og det er ikke alltid like lett å finne de riktige svarene. Og i noen tilfeller er det umulig å kunne gjøre det som egentlig er riktig. Alt jeg kan gjøre er å stole på meg selv, og ta imot viktige råd underveis. Jeg tenker mye før jeg bestemmer meg om viktige valg. Vurdere positive og negative konsekvenser. En vurdering som av og til er i tøffeste laget. 

Men når valgene mine er tatt, så står jeg for det. Da kan jeg som oftest være rolig på at det er slik det må være. Jeg er nødt til å ta viktige valg i dagene som kommer.   Jeg håper at det løser seg på best mulig måte! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg