En rolig start på uken!

Da er vi kommet oss i gang med ny uke! Guttene er avsted på skolen, og jeg er straks klar for hjemme trening her i stuen! Jeg skal ha en flott mandag uten en eneste avtale i hele dag! Det er en nydelig start på uken for meg. Jeg skal gjøre litt husarbeid, hekle litt, muligens bake litt. Ta dagen litt som den kommer. Det gleder jeg meg til. Så utrolig deilig med roligere dager. Det trenger både kropp og sinn.

Jeg håper at dere også får en flott start på uken! Forsøk å nyt adventstiden! Jeg skal ihvertfall forsøke å nyte en dag som denne! Ønsker dere en flott mandag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg