Jeg gleder meg😜

En ny dag er allerede i full gang! Jeg er så klar for en ny dag med nye muligheter! Det er straks klar for ny runde med trening her hjemme , og så skal jeg på det siste malekurset på Stedet Aktivitetssenter for denne gang! Det har vært veldig kjekt å male, så jeg er klar for nytt kurs etter nyttår en gang! Det gjelder å holde kreativiteten i gang! 

På Stedet Aktivitetssenter kan alle som vil møtes hver tirsdag kl 11-13.30 til sosialt samvær og frivillige aktiviteter. Neste uke blir det nok baking av julekaker som vil smake godt til kaffen! Vi spiser enkel lunsj sammen, og det har vært veldig koselig! 

Jeg håper at både jeg og dere får en fin tirsdag! Ta godt vare på deg selv, og de som du har kjær!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg