Jeg må bare fortsette …

Det hender en gang i blant at man gjør en ny ting som man egentlig ikke ante at man ville like så godt. Jeg har nå deltatt på malekurs fire ganger. Nå er kurset over for denne gang, og det liker jeg ikke. Jeg har lyst til å fortsette. Jeg har lyst å male mer. Men alt koster jo penger. Jeg har et stort ønske om å fortsette, så jeg får se hva som jeg kan få til her hjemme. Det blir uansett nytt malekurs til våren, og det gleder jeg meg til allerede. For jeg får en sånn indre ro mens jeg fokuserer på å male. Kreative sider som jeg ikke ante at jeg hadde. Abstrakt “kunst ” er det som jeg på en måte blir fornøyd med. Det har vært både gøy og lærerikt å delta på dette opplegget. Vi fikk frie tøyler, og ble bare instruert litt underveis i valg av farger og struktur. 

Så nå ønsker jeg meg maleutstyr for amatører. Jeg har så lyst å lage mer. Skape flere bilder. Blande nye farger. Få frem mitt indre på ett lerret. Ikke på en perfekt måte, men akkurat slik som det bare blir. Det blir spennende å se hva jeg kan få til etterhvert. Det har ihvertfall vært kjekke timer på malekurs. Jeg gleder meg til neste runde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg